Nog even dan is het zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Robin Peeters - WaarBenJij.nu Nog even dan is het zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Robin Peeters - WaarBenJij.nu

Nog even dan is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 November 2012 | Nederland, Tilburg

Nu ben ik nog thuis. Maandag 5 november is het zover. Om 11:55 uur vertrekt mijn vliegtuig, ja ja, naar Londen! Daar is het nog even wachten, zodat ik vervolgens mijn reis kan vervolgen naar Los Angeles.
Zoals de meeste van jullie weten is dit iets, waar ik langere tijd mee bezig ben geweest. Ik heb het waar kunnen maken en nu is het zover.
Ik heb er zin in en ga er iets leuks van maken. Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. In totaal blijf ik 5.5 maand weg.
In de tussentijd ga ik proberen (beloof niets) om deze site bij te houden. Misschien dat de ene keer er iets op zetten wat sneller gaat dan de andere keer. ( Moet natuurlijk ook rekening houden met mijn privé contacten ;-)...)

Ik hoop dat, wat ik erop zet, het met plezier gelezen wordt.


  • 03 November 2012 - 20:46

    Marie-José Gadellaa:

    Ik wens je heel veel reisplezier!

  • 03 November 2012 - 20:58

    Nicole:

    Lieverd! Geniet van deze mooie reis! Je bent al
    Lang met de voorbereidingen bezig en eindelijk
    Is het dan Zover! Ik ben super trots op je dat je dit gaat doen! Jij kan dit! Geniet van al het moois en kijk goed uit! Ik ga je onzettend missen! Tot over 5,5 maanden! Dikke kus nicole

  • 03 November 2012 - 23:05

    Wimvangool:

    Robin, ik ga je volgen..... Maak er iets moois van!

  • 03 November 2012 - 23:29

    Farideh Saberi:

    Goede reis Robin, ik zal het zeker lezen.xxx

  • 05 November 2012 - 09:20

    Jolanda:

    Lieve Robin, geniet ervan en laat ons weten hoe het met je gaat!
    xxx

  • 05 November 2012 - 20:07

    Diwi:

    heej schat,

    ik wens je heel veeel plezier en maak er een super tijd van, een droom die uitkomt
    veel liefs en xxxxxxx van diwi en bollie

  • 06 November 2012 - 11:46

    Madalon:

    Robin,

    Heel veel plezier daar, en geniet er lekker van.
    Ik ga je site in de gaten houden!

    X

  • 06 November 2012 - 14:39

    Linda Schaafsma-Sars:

    Ha Robke!
    We gaan je reis volgen meid!
    Geniet er van en pas goed op jezelf!
    Veel Liefs,
    Maarten & Lin

  • 06 November 2012 - 19:16

    Erwin Van Raaij:

    Ik mis je lach nu al. Ik ga je site wekelijks volgen.
    Wel foto's toevoegen, want ik ben nogal visueel ingesteld.
    Mocht je het leuk vinden om de laatste roddels (lees leuke nieuwtjes)
    te lezen, dan zal ik ze er bij zetten.

    De laatste: Elvera is 50 geworden. Collega's hadden een foto op facebook gezet.

    Have a nice day,
    Erwin

  • 06 November 2012 - 19:16

    Miel En Liselot:

    He darling,

    Je zult deze site wel bij moeten gaan houden want anders gaan we je stolken met prive berichten.. Want wij willen gewoon weten hoe je reis verloopt en of alles goed met je gaat in die 5,5 maand.

    Geniet ervan... want voor je het weet ben je weer thuis.

    Lots of Love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Robin

Volg de reis van Robin en Daan :-D

Actief sinds 03 Nov. 2012
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 46700

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 15 April 2013

Reisoverzicht

Landen bezocht: